Wczytuję dane...
Regulamin

O nas

  1. Kappa sp. z o.o. („my”, „nas”, „nasz”) oferuje swoje produkty za pośrednictwem sklepu internetowego znajdującego się w domenie bhponline-24.pl („Sklep”, „Serwis”).
  2. Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania przez (klientów przeglądających zawartość Sklepu lub składających zamówienia w naszym Sklepie, składania zamówień na oferowane przez nas produkty oraz warunki ich dostawy lub ich reklamowania. Możesz pobrać treść Regulaminu w formacie PDF klikając tutaj. W celu otwarcia pliku PDF potrzebujesz bezpłatnego programu Adobe Reader (dostępnego na stronie www.adobe.pl) lub innego, podobnego programu, który otwiera pliki w formacie PDF. Treść Regulaminu możesz również pobrać lub wydrukować korzystając ze zwykłych funkcji swojej przeglądarki internetowej.
  3. Jeżeli chcesz się z nami skontaktować możesz to uczynić:
    - telefonicznie pod numerem: 510014744
    - poprzez e-mail: sklep@bhponline-24.pl

    Poniżej znajdziesz pełne dane adresowe oraz rejestrowe naszej firmy:
    Kappa sp. z o.o. , 50-304 Wrocław ul. Antoniego Słonimskiego 1, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu pod nr KRS 0000851587 NIP: 6151841953 REGON: 230221763

    Adres korespondencyjny: Kappa sp. z o.o.,  ul. Antoniego Słonimskiego 6, 50-304 Wrocław
  4. Składając zamówienie i/lub zakładając konto w naszym Sklepie konieczne jest akceptacja niniejszego Regulaminu oraz Polityki Prywatności (której treść możesz sprawdzić tutaj). Zapoznaj się z ich treścią i w przypadku gdy nie akceptujesz Regulaminu lub Polityki Prywatności. nie dokonuj zakupu naszych produktów w Sklepie.
  5. Obecna wersja regulaminu: 1/2024 z dnia 19 czerwca 2024 roku.
  6. Ze Sklepu mogą korzystać osoby, będące zarówno konsumentami, jak i przedsiębiorcy. Konsument to osoba fizyczna dokonująca ze Sprzedawcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową lub osoba fizyczna prowadząca jednoosobową działalność gospodarczą zawierająca umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. Natomiast przedsiębiorca to osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową i dokonującą czynności prawnej związanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

Sprzedawane przez nas produkty

  1. W naszym Sklepie oferujemy zarówno produkty nowe jak i używane. Informacja o tym, że produkt jest używany zawarta jest w jego opisie. Znajdziesz tam również ewentualne uwagi dotyczącego jego stanu.
  2. Wszystkie produkty oferowane za pośrednictwem Serwisu są wolne od wad fizycznych i prawnych.

Założenie konta w Sklepie/zawarcie umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną

  1. Nabycie oferowanych przez nas towarów wymaga założenia konta w Sklepie albo podania danych osobowych oraz danych dot. adresu dostawy przy zakupie danego produktu. Założenie konta (czyli zawarcie umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną) skraca jednak proces zamawiania a ponadto wyłącza konieczność każdorazowego podawania danych przy składaniu kolejnego zamówienia.
  2. Założenie konta jest bezpłatne i wymaga podania adresu e-mail oraz ustanowienia hasła do konta. Zakładając konto zobowiązujesz się dostarczyć pełne i aktualne informacje o sobie.
  3. Nie możesz przenieść uprawnień do swojego konta utworzonego w Sklepie na nikogo innego oraz zezwalać nikomu innemu na korzystanie z niego. Powinieneś chronić bezpieczeństwo swojego konta oraz zabezpieczającego je hasła, nie powinieneś udostępniać nikomu hasła do konta w Sklepie.
  4. Masz możliwość w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek opłat usunąć konto poprzez samodzielne jego usunięcie w opcjach konta lub wysłanie stosownego żądania do nas w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej lub pisemnie na adres podany w ust. 3 rozdziału "O nas".
  5. Możesz zarejestrować się w naszym Sklepie oraz nabywać oferowane produkty jeżeli posiadasz pełną zdolność do czynności prawnych (jesteś pełnoletni). Jeżeli jesteś osobą nieposiadającą pełnej zdolności do czynności prawnych, możesz nabywać produkty dopiero po uprzednim uzyskaniu zgody rodzica, opiekuna lub przedstawiciela ustawowego.
  6. Jeżeli działasz w imieniu organizacji, osoby prawnej lub innego podmiotu, powinieneś być uprawniony do korzystania ze Sklepu oraz do działania w ich imieniu.
  7. Po utworzeniu konta, będziesz mógł w profilu konta podać dodatkowe informacje, np. adresy dostawy lub numery kontaktowe lub określić preferowaną formę płatności.
  8. Warunki zawierania umowy o prowadzeniu konta (o świadczenie usług elektronicznych):
    1. Umowa o świadczenie Usługi elektronicznej polegającej na prowadzeniu konta Klienta w Sklepie zostaje zawarta w momencie dokonania Rejestracji.
    2. Do dokonania Rejestracji niezbędne jest podanie w formularzu rejestracyjnym następujących danych przez Klienta: imię i nazwisko, adres e-mail, oraz Hasło.
    3. Umowa o świadczenie Usługi elektronicznej polegającej na udostępnieniu interaktywnego formularza umożliwiającego złożenie zamówienia w Sklepie zostaje zawarta w momencie rozpoczęcia korzystania z powyższej usługi (dodanie Produktu do Koszyka).
    4. Umowa o świadczenie Usługi elektronicznej Newsletter/ofert handlowych zostaje zawarta w momencie podania na stronie Sklepu adresu poczty elektronicznej oraz kliknięcia pola „Zapisuję się” lub w momencie w którym Klient zaznaczył odpowiedni check-box  w momencie rejestracji, wyrażające zgodę na usługę Newsletter.
    5. Umowy o świadczenie Usługi elektronicznej polegającej na prowadzeniu konta Klienta oraz Newsletter/ofert handlowych w Sklepie internetowym są zawierane na czas nieoznaczony. Klient może w każdym czasie zrezygnować z Umowy.
    6. Umowa o świadczenie Usługi elektronicznej polegającej na udostępnieniu interaktywnego formularza umożliwiającego złożenie Zamówienia w Sklepie internetowym jest zawierana na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą złożenia Zamówienia.
  9.  Warunki rozwiązywania umów o świadczenie Usług elektronicznych:
    1. Użytkownikowi przysługuje prawo do wypowiedzenia umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną o charakterze ciągłym przez Usługodawcę w każdej chwili (np. usunięcie konta Użytkownika). Wypowiedzenie umowy następuje bez ponoszenia jakichkolwiek dodatkowych kosztów i bez wskazania przyczyn:
      1. Wypowiedzenia umowy można dokonać poprzez przesłanie odpowiedniego oświadczenia na adres mailowy sklep@bhponline-24.pl lub też pisemnie na adres Usługodawcy (wskazany na wstępie niniejszego Regulaminu).
      2. Umowa w takim przypadku wygasa po upływie 7 dni od chwili otrzymania przez Usługodawcę wypowiedzenia.
    2. Usługodawca ma prawo wypowiedzieć umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną z zachowaniem 7 dniowego terminu wypowiedzenia w przypadku, gdy Użytkownik dostarcza treści o charakterze bezprawnym.
    3. Wypowiedzenie i rozwiązanie umowy nie wiąże się z utratą praw już nabytych przez Klientów korzystających z Sklepu internetowego Sprzedawcy.

Składanie zamówień

  1. Pierwszym etapem złożenia zamówienia jest zapoznanie się z opisem produktów i dodanie odpowiednich produktów do koszyka.
  2. Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą Formularza zamówienia w Sklepie internetowym.
  3. Strona internetowa Sklepu nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego, lecz zaproszenie do składania ofert. Klient zamawiając towar składa ofertę zawarcia umowy. Po złożeniu zamówienia Klient niezwłocznie otrzyma na podany adres e-mail wygenerowany automatycznie komunikat potwierdzający otrzymanie przez Sklep zamówienia. Do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi wraz z otrzymaniem ze sklepu wiadomości e-mail z informacją o przyjęciu zamówienia do realizacji. Wiadomość ta jest równoznaczna z przyjęciem przez Sprzedającego złożonej przez Klienta oferty.
  4. Zamówione produkty wysyłamy po opłaceniu pełnej ich ceny wraz z kosztami dostawy. Na zapłatę czekamy 7 dni. Po tym terminie możemy przysłać do ciebie mailem przypomnienie o zapłacie, w przypadku braku zapłaty w ciągi 24 godzin zamówienie zostanie anulowane.
  5. Zamówienia realizujemy na terenie Polski - dostępność dostawy na dane terytorium możesz każdorazowo sprawdzić w opcjach dostawy na stronie Sklepu.
  6. Sprzedawca zamieszcza na Stronie Internetowej Sklepu informację o liczbie Dni roboczych potrzebnych do Dostawy i realizacji zamówienia.
  7. Sposób Dostawy oraz jej warunki mogą się różnić w zależności od wagi zamówionego Towaru, o czym Klient każdorazowo informowany jest w trakcie składania zamówienia za pośrednictwem komunikatów zamieszczonych na Stronie Internetowej Sklepu.
  8. W przypadku wyboru Paczkomaty 24/7 jako formy Dostawy, adresem Dostawy będzie adres paczkomatu wybranego przez Klienta w momencie składania zamówienia z zastrzeżeniem, że zbyt duża paczka zostanie dostarczona na Twój adres domowy i może zostać przekazana innej firmie kurierskiej.
  9. Jeżeli nie będziemy w stanie zrealizować zamówienia, np. z uwagi na wyczerpanie produktów, powiadomimy Cię o tym drogą e-mail oraz niezwłocznie, zwrócimy uiszczoną przez Ciebie cenę. Jeżeli taka będzie Twoja wola, możemy także zmienić zamówienie, dostarczając Ci inny, wybrany przez Ciebie produkt i dokonując stosownych rozliczeń w zakresie różnicy cenowej.
  10. Zamówione towary będą dostarczane do Ciebie za pośrednictwem dostawcy na adres wskazany w formularzu zamówienia. W przypadku podania terminu dostawy w dniach roboczych należy rozumieć pod tym pojęciem wszystkie dni od poniedziałku do piątku włącznie, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
  11. Obowiązują Cię ceny oferowane w chwili złożenia zamówienia. Wszystkie podawane przez nas ceny towarów są cenami brutto zawierającymi podatek VAT. Do chwili pełnej zapłaty ceny sprzedaży, produkt pozostaje naszą własnością. Na końcową (ostateczną) kwotę do zapłaty przez Ciebie składa się cena za towar oraz koszt dostawy (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe), o której jesteś informowany na stronach Sklepu w trakcie składania zamówienia.
  12. Składając zamówienie będziesz mógł wybrać jedną z oferowanych przez nas opcji dostawy. Zostaniesz również poinformowany o jej koszcie przed złożeniem zamówienia.
  13. W naszym Sklepie oferujemy, następujące rodzaje płatności:
    BLIK, bankowość online, portfele i karty,
    Przelew tradycyjny (pro forma) (Citi Handlowy 09 1030 1289 0000 0000 7918 1005),
    Gotówka przy odbiorze
  14. Szczegółowe informacje akceptowanych metod płatności znajdują się na stronie Sklepu.
  15. Wszelkie zwroty płatności wykonywane są automatycznie na konto używane przez Ciebie do dokonania zapłaty za zamówiony produkt. W przypadku zapłaty przelewem internetowym płatności zostaną zwrócone na konto, z którego dokonano przelewu.
  16. Zobacz naszą politykę prywatności, aby uzyskać więcej informacji na temat bezpieczeństwa karty kredytowej.
  17. Faktura dotycząca nabytych towarów Sklepie jest przesyłana wraz z towarem, albo za Twoją zgodą w formie elektronicznej na podany adres e-mail. W celu otrzymania faktury VAT powinieneś zadeklarować, że towar jest nabywany przez Ciebie jako przedsiębiorcy w momencie składania zamówienia. Zgłoszenie powyższej deklaracji następuje poprzez oznaczenie odpowiedniego pola w formularzu zamówienia, przed złożeniem zamówienia oraz podania danych do faktury.

Prawa własności intelektualnej

  1. Zdjęcia, opisy a także inne informacje w możliwie najdokładniejszym zakresie odzwierciedlają produkty oferowane przez nas w Sklepie. Zobowiązujemy się dokładać wszelkich starań, aby prezentowane informacje dotyczące produktów były aktualne, kompletne i zgodne ze stanem faktycznym.
  2. Wszelkie prawa do Sklepu oraz oferowanych produktów, w szczególności prawa własności intelektualnej do nazwy, znaków towarowych, domeny, formy, grafiki, artykułów, zdjęć, należą do nas bądź naszych partnerów handlowych. Ich kopiowanie, rozpowszechnianie może naruszać nasze prawa lub prawa naszych partnerów handlowych.

Przesłane informacje

  1. Zakazane jest dostarczanie, przesyłanie, przekazywanie przez użytkowników Sklepu jakichkolwiek treści o charakterze bezprawnym. Jeżeli dowiedziałeś się o jakimkolwiek bezprawnym działaniu innego użytkownika powinieneś nas niezwłocznie o tym poinformować wysyłając e-maila na adres podany na wstępie Regulaminu.
  2. Mamy prawo do moderowania lub usuwania całości lub części wypowiedzi oraz innych treści umieszczonych w Sklepie, które naruszają postanowienia niniejszego Regulaminu, obowiązujących przepisów prawa lub dobre obyczaje bądź mogą godzić w nasze dobre imię bądź narażać nas na jakąkolwiek odpowiedzialność.

Wymagania techniczne niezbędne do korzystania ze Sklepu

  1. Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym Sklepu są następujące:
    1. Dostęp do urządzenia połączonego z siecią Internet;
    2. Przeglądarka internetowa;
    3. Adres e-mail.

Odstąpienie od umowy sprzedaży

  1. Jeśli jesteś konsumentem lub osobą fizyczną prowadząca jednoosobową działalność gospodarczą zawierająca umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej ( z zastrzeżeniem pkt 2), przysługuje Ci prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży każdego zakupionego u nas produktu, w ciągu 14 dni, bez podawania przyczyny. Termin na odstąpienie biegnie od dnia, w którym Ty (lub wskazana przez Ciebie osoba niebędąca przewoźnikiem np. domownik) wszedłeś w posiadanie produktu. Dla zachowania terminu wystarczy, że nadasz oświadczenie o odstąpieniu od umowy przed jego upływem.
  2. Osobie fizycznej prowadzącej jednoosobową działalność gospodarczą, zawierającej Umowę sprzedaży Produktów ze Sprzedającym bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej Umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej określonej w CEIDG, osobie tej przysługuje prawo rękojmi i prawo odstąpienia od umowy na warunkach takich samych jak przysługują Klientom będącym Konsumentami, zgodnie z niniejszym Regulaminem. W celu weryfikacji możliwości skorzystania z tego prawa, osoba fizyczna prowadząca w/w działalność gospodarczą zobowiązana jest przedstawić Sprzedawcy w momencie zakupu odpowiednie oświadczenie o niezawodowym korzystaniu z kupowanych Produktów (niewykorzystywaniu kupowanych Produktów do celów zawodowych tego przedsiębiorcy, które to cele zostały określone  kodami działalności PKD wskazanymi w CEIDG przedsiębiorcy). Oświadczenie powinno zostać przesłane na adres e-mail: sklep@bhponline-24.pl oraz wpisane w Uwagach pod składanym Zamówieniem.
  3. Odstąpienie powinno zostać dokonane w drodze jednoznacznego oświadczenia woli (np. przy pomocy listu wysłanego pocztą lub e-maila). Możesz użyć w tym celu wzoru formularza odstąpienia od umowy, znajdującego się tutaj.
  4. Jeżeli odstąpisz od umowy sprzedaży produktu, niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu czternastu dni od dnia otrzymania Twojego powiadomienia, zwrócimy Ci wszystkie otrzymane płatności, włącznie z kosztami dostawy (ale za wyjątkiem kosztów dodatkowych, które ewentualnie wynikną w związku z wyborem przez Ciebie innego sposobu dostawy niż najtańszy zwykły oferowany przez nas sposób dostawy). Zwrot płatności nastąpi automatycznie na konto użyte przez Ciebie do dokonania zapłaty za zakupiony produkt, chyba że wspólnie ustalimy inny sposób zwrotu, który nie będzie wiązał się dla Ciebie z żadnymi kosztami.
  5. Możemy wstrzymać się z dokonaniem zwrotu płatności do chwili otrzymania zwracanego produktu albo do chwili, gdy przedstawisz nam dowód, że produkt został do nas wysłany.
  6. Pamiętaj, produkt powinieneś odesłać nam na swój koszt niezwłocznie, jednak nie później niż czternaście dni od dnia, w którym poinformowałeś nas o odstąpieniu od umowy. Tak jak w przypadku samego odstąpienia, termin uważa się za zachowany, jeśli produkt zostanie wysłany przed upływem czternastu dni. Produkt powinien być odpowiednio zabezpieczony i zapakowany, aby zmniejszyć ryzyko uszkodzenia go podczas transportu. Możesz zwrócić produkt na adres: 3LP S.A. magazyn Syców (zwrot towaru), Szosa Kępińska 28, 56-500 Syców
  7. Pamiętaj także o tym, że odpowiadasz za zmniejszenie wartości produktu, wynikające z korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech czy funkcjonowania tego produktu.
  8. W niektórych przypadkach nie będzie przysługiwać Ci prawo odstąpienia od zawartej umowy. Zgodnie z art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów

    1. o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;

    2. w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;

    3. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

    4. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;

    5. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

    6. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;

    7. w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;

    8. w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;

    9. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

    10. o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;

    11. zawartej w drodze aukcji publicznej;

    12. o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;

    13. o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

  9. Zastrzegamy sobie prawo do anulowania nieopłaconych zamówień, w których dane osobowe klientów są nieprawidłowe lub uniemożliwiają skontaktowanie się z klientem, w ciągu 14 dni licząc od pierwszej próby kontaktu.
  10. Zastrzegamy sobie prawo do anulowania zamówień i zwrócenia środków płatniczych w przypadku braku kontaktu za strony Konsumenta (w ciągu 60 dni licząc od pierwszej próby kontaktu), celem którego jest konieczne doprecyzowanie wszelkich informacji związanych ze złożonym zamówieniem.

Odstąpienie od Umowy  o świadczenie usług droga elektroniczną

  1. Klient będący jednocześnie Konsumentem, który zawarł Umowę o świadczenie usług elektronicznych na odległość (założenie Konta Klienta  w Sklepie), może od niej odstąpić bez podania przyczyn, z zastrzeżeniem pozostałych zapisów tego akapitu, składając stosowne oświadczenie w terminie czternastu (14) dni. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie można wysłać na następujący adres: sklep@bhponline-24.pl lub Kappa sp. z o.o.,  ul. Antoniego Słonimskiego 6, 50-304 Wrocław.
  2. Termin czternastodniowy, w którym Konsument może odstąpić od Umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie Usługi drogą elektroniczną, liczy się od dnia od dnia jej zawarcia.
  3. Sprzedawca niezwłocznie po otrzymaniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy przesyła Konsumentowi wiadomością mailową potwierdzenie otrzymania ww. oświadczenia.
  4. W razie odstąpienia od umowy Umowa o świadczenie Usługi drogą elektroniczną jest uważana za niezawartą.

Postanowienia dotyczące Klientów nie będących konsumentami

  1. Niniejsze punkty od 1-4 dotyczą wyłącznie Klientów niebędących Konsumentami.
  2. Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za Produkt wobec Klienta niebędącego Konsumentem zostaje wyłączona, prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje.
  3. Wszelkie spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą, a Klientem niebędącym Konsumentem zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy.
  4. W odniesieniu do Klientów niebędących Konsumentami Sprzedawca może dokonać zmiany Regulaminu w każdym czasie na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa.

Procedura reklamacji

  1. W przypadku wystąpienia wady zakupionego u nas towaru masz prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w kodeksie cywilnym.
  2. W reklamacji należy zawrzeć w szczególności opis ujawnionej wady, okoliczności oraz datę jej wystąpienia. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje będą wymagały uzupełnienia, przed jej rozpatrzeniem, zwrócimy się do Ciebie z prośbą o ich uzupełnienie we wskazanym zakresie. Postaramy się rozpatrzyć Twoją reklamację z tytułu rękojmi jak najszybciej, obiecujemy, że nie zajmie nam to dłużej niż 14 dni.
  3. W przypadku reklamacji, która nie dotyczy realizacji praw z rękojmi należy zawrzeć opisać podstawę reklamacji oraz okoliczności zdarzenia i jego datę. W tym przypadku rozpatrzymy Twoją reklamację w terminie nie dłuższym niż 30 dni od dnia jej otrzymania.
  4. Reklamację możesz przekazać nam pisemnie, e-mailem lub telefonicznie na adresy i numery wskazane na początku Regulaminu.
  5. Odpowiedź na reklamację otrzymasz na adres e-mail przypisany do Twojego konta w Sklepie lub poprzez podany przez Ciebie e-mail, a jeżeli te dane nie będą nam znane - pisemnie na podany adres kontaktowy.
  6. W przypadku rozpatrzenia reklamacji z tytułu rękojmi na Twoja korzyść naprawimy lub wymienimy reklamowany produkt na pełnowartościowy lub jeżeli wymiana nie będzie możliwa, możesz skorzystać z obniżenia ceny albo żądać zwrócenia należności za reklamowany produkt w ciągu czternastu dni od daty rozpatrzenia reklamacji. Jeśli jesteś konsumentem Możesz zamiast zaproponowanego przez nas sposobu usunięcia wady żądać wymiany produktu na wolny od wad albo zamiast wymiany żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie produktu do zgodności z umową w sposób wybrany przez Ciebie będzie niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez nas. Jeżeli jesteś przedsiębiorca, możemy także odmówić wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady także wtedy, gdy koszty zadośćuczynienia temu obowiązkowi przewyższają cenę rzeczy sprzedanej.
  7. Produkty sprzedawane w naszym Sklepie mogą być objęte gwarancją udzieloną przez ich producenta bądź dystrybutora. Sami nie udzielamy żadnej gwarancji na jakiekolwiek sprzedawane za pośrednictwem Sklepu produkty.
  8. W przypadku produktów, na które producent lub dystrybutor udzielił gwarancji, możesz reklamować produkt posiadający wady korzystając z uprawnień wynikających z udzielonej gwarancji - w tym wypadku będziesz reklamował produkt bezpośrednio u gwaranta (podmiotu udzielającego gwarancji), a my będziemy tylko pośrednikiem przekazującym reklamację.

Zmiana regulaminu

  1. Zastrzegamy sobie prawo do zmiany Regulaminu. Zmiana wchodzi w życie z dniem wskazanym przez nas, jednak nie wcześniej niż w terminie 14 dni od dnia udostępnienia jednolitego tekstu Regulaminu w Sklepie. Wszystkie zamówienia przyjęte przez nas do realizacji przed dniem wejścia w życie nowego Regulaminu są realizowane na podstawie regulaminu, który obowiązywał w dniu składania przez Ciebie zamówienia. Nowy Regulamin będzie publikowany na stronie internetowej Sklepu.
  2. W zakresie usługi prowadzenia Twojego konta w Sklepie, zmiana Regulaminu może nastąpić w przypadku:
    1. zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, lub wydania orzeczenia, decyzji lub innego podobnego aktu przez sąd lub uprawniony organ władzy publicznej, mającego wpływ na treść regulaminu i skutkującego koniecznością jego zmiany,
    2. rozbudowy lub zmiany funkcjonalności Sklepu,
    3. zapobiegania naruszeniom regulaminu lub przeciwdziałania nadużyciom;
    4. usunięcia niejasności lub wątpliwości interpretacyjnych dotyczących treści regulaminu, a także zmian naszych danych firmowych.
  3. O zmianie regulaminu zostaniesz poinformowany niezwłocznie na adres email podany w czasie rejestracji konta, nie później niż na 14 dni kalendarzowych przed wejściem w życie zmienionego regulaminu. Jeżeli nie akceptujesz nowej treści Regulaminu możesz wypowiedzieć łączącą Cię z nami umowę o prowadzenie konta w Sklepie usługi poprzez samodzielne usunięcie konta w Sklepie lub wysłanie stosownego żądania do nas w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej lub pisemnie na adres podany w ust. 3 rozdziału “O nas”. Zmiana postanowień Regulaminu nie ma wpływu na warunki umów lub zakładania kont zawartych przed dniem ich wejścia w życie.

Dane osobowe

1.Administratorem  danych osobowych Klientów jest Kappa sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (50-304) przy ul. Antoniego Słonimskiego 1, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu pod nr KRS 0000851587 NIP: 6151841953 REGON: 230221763sklep@bhponline-24.pl

2. Dane osobowe Klientów są przetwarzane w celu realizacji Umów zawartych w ramach działalności Sklepu (przygotowanie, zawarcie i realizacja umowy sprzedaży, prowadzenie Konta Klienta) na podstawie art. 6 ust 1 pkt b)   Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE(dalej: „RODO”) oraz marketingu produktów własnych (przesyłanie wiadomości zawierającej informacje handlowe (za uprzednią zgodą wyrażoną w formie zapisu na Newsletter) na podstawie art. 6 ust 1 pkt a) RODO.

3. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych znajduje się w Polityce prywatności.

Prawo właściwe i polubowne rozwiązywanie sporów.

  1. Prawem właściwym dla niniejszego Regulaminu jest prawo polskie, Zasady korzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń możesz sprawdzić pod adresem: https://uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php.
  2. Przy Prezesie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów działa także punkt kontaktowy (telefon: 22 55 60 333, email: kontakt.adr@uokik.gov.pl lub adres pisemny: Pl. Powstańców Warszawy 1, Warszawa.), którego zadaniem jest między innymi udzielanie pomocy konsumentom w sprawach dotyczących pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich.
  3. Przykładowo, przysługują Ci następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
    1. wniosek o rozstrzygnięcie sporu do stałego polubownego sądu konsumenckiego (więcej informacji na stronie: http://www.spsk.wiih.org.pl/);
    2. wniosek w sprawie pozasądowego rozwiązania sporu do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej (więcej informacji na stronie inspekcji handlowej);
    3. pomoc powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).
  4. Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług (więcej informacji na stronie samej platformy lub pod adresem internetowym Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: https://uokik.gov.pl/spory_konsumenckie_faq_platforma_odr.php).